Veel gestelde vragen (FAQ)
Antwoorden op al uw vragen bij De Snoepbox.
Producten
Zijn de snoepjes vers?
Zijn de snoepjes vers?
Uiteraard we gaan geen snoep verkopen wat over de datum is dat is tevens bij de wet verboden. Al ons snoep heeft nog een ruime THT van minimaal 1 maand.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als mijn bestelde boxen toch niet op voorraad zijn?
Wat gebeurt er met mijn bestelling als mijn bestelde boxen toch niet op voorraad zijn?
Mocht het zo zijn dat het snoep voor de bestelde Snoepbox niet op voorraad is nemen wij contact met u op en zoeken we samen naar een goede oplossing.
Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt eenvoudig een bestelling plaatsen door de gewenste snoepboxen toe te voegen aan uw winkelwagen. Vervolgens kunt u de bestelling betalen en afronden door op de winkelwagen te klikken en uw gegevens in te vullen.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
U heeft tot 12:00 uur om uw bestelling te annuleren. Een maal verzonden kunnen wij uw bestelling niet meer annuleren en u kunt de bestelling ook NIET retour sturen.
Betalen
Hoe kan ik betalen?
Hoe kan ik betalen?
U kunt in onze webwinkel op een veilige manier betalen. Wij ondersteunen elektronische betaalmogelijkheden zoals iDEAL en Creditcards, Paypal en nog veel meer. Daarnaast kunt u ook betalen door handmatig een overboeking uit te voeren via uw bank. Uw bestelling wordt na ontvangst van de betaling verwerkt. Als u gebruik maakt van de elektronische betaalmogelijkheden is dit over het algemeen direct. Een overboeking duurt meestal enkele werkdagen.
Hoe werkt een overschrijving?
Hoe werkt een overschrijving?
Indien u geen gebruik wilt maken van de elektronische betaalmogelijkheden kunt u het orderbedrag onder vermelding van uw ordernummer overboeken via uw bank. Kies hiervoor in het besteltraject de optie 'Bank overboeking' onder betaalmethode en volg de instructies die u per mail toegezonden krijgt.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja onze prijzen zijn inclusief BTW en inclusief de eventuele korting.
Is het ordertraject veilig?
Is het ordertraject veilig?
Ja, het gehele ordertraject op onze webwinkel is beveiligd met SSL. Hierdoor verloopt uw bestelling over een beveiligde verbinding.
Zijn er extra kosten bij betalen?
Zijn er extra kosten bij betalen?
Ja, Klarna, Paypal en veel Belgische betaalmethodes rekenen extra kosten buiten de standaard bankkosten om.
De kosten worden berekend over het totaal bedrag.
Deze kosten worden aan ons doorbelast, wilt u deze kosten niet betalen kies dan voor iDEAL, Creditcard of overschrijving.
- Klarna achter af betalen 2.99%
- Klarna Betaal nu 1.45%
- Sofort Banking 0.90%
- KBC/CBC Payment Button 0.90%
- Belfius Direct Net 0.90%
Verzending & Levering
Wordt De Snoepbox de zelfde dag verzonden?
Wordt De Snoepbox de zelfde dag verzonden?
Dit was het helaas wel, maar is door drukte niet meer het geval.
Nu is het vandaag besteld , verzending binnen 3 werkdagen.
Bestellingen van vrijdag, zaterdag en zondag worden maandag verstuurd.
Moet ik verzendkosten betalen?
Moet ik verzendkosten betalen?
Ja helaas wel voor alle bestellingen rekenen wij verzendkosten.
- Met DHL zijn de verzendkosten €5,75 per adres
Voor België gelden andere verzendkosten namelijk €9.50 bij alle bestellingen per adres. Je kan kiezen uit DHL of PostNL.
Met wie komt het pakketje?
Met wie komt het pakketje?
Wij versturen via DHL. Als u niet thuis bent doet de chauffeur een briefje in de brievenbus waar hij het pakketje heeft achtergelaten of u kunt een afspraak maken om het pakketje te laten bezorgen.
Wanneer krijg ik mijn pakketje?
Wanneer krijg ik mijn pakketje?
Wij streven er naar om binnen 3 werkdagen uw pakketje te verzenden. In de praktijk betekent dit dat u meestal binnen 5 dagen in huis heeft.
Kan ik mijn pakketje ergens ophalen?
Kan ik mijn pakketje ergens ophalen?
Dat is helaas niet mogelijk
Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?
Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?
Indien u een ander afleveradres wenst dan kunt u dit tijdens de bestelling opgeven. Wij zullen uw bestelling naar het door u ingevulde afleveradres versturen.
Hoe verloopt de levering?
Hoe verloopt de levering?
Wanneer wij uw betaling binnen hebben zal de bestelling binnen 3 werkdagen verwerkt worden.
Wij werken hiervoor samen met vervoerder DHL & PostNL. Wanneer uw bestelling is verzonden ontvangt u een track & trace code waarmee u uw levering in de gaten kan houden.
Waarom is mijn bestelling niet geleverd?
Waarom is mijn bestelling niet geleverd?
Indien uw bestelling na 5 werkdagen nog steeds niet is geleverd kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Ik wil meerdere pakketten versturen naar verschillende adressen?
Ik wil meerdere pakketten versturen naar verschillende adressen?
Ook dit kan, alleen kan dat niet online ingevoerd worden neem hiervoor contact op met ons voordat u besteld. En wij gaan het regelen voor u.
Ik heb een spoed opdracht het pakket moet er morgen zijn?
Ik heb een spoed opdracht het pakket moet er morgen zijn?
Oei wij kunnen dit misschien nog wel voor u regelen maar onthoud dat ook wij afhankelijk zijn van DHL & PostNL.
Kunnen jullie zelf het pakket bezorgen?
Kunnen jullie zelf het pakket bezorgen?
Dit kan ook maar zal in de praktijk vaak toch duurder zijn tenzij het grote aantallen pakketten zijn. Neem hierover eventueel contact met ons op.
Verstuur je ook naar andere landen dan Nederland & België?
Verstuur je ook naar andere landen dan Nederland & België?
Ja hoor neem contact met ons op en we zoeken de juiste en goedkoopste verzendwijze er bij.
Retour
Hoe kan ik mijn pakketje retourneren?
Hoe kan ik mijn pakketje retourneren?
Ja dat kan lees hiervoor de informatie op onze retour pagina. We hebben te maken met voedsel dit kan alleen onder strikte voorwaarden retour.
Mijn account
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?
U kunt uw persoonlijke gegevens eenvoudig aanpassen door op 'Mijn account' te klikken en in te loggen.
Kan ik mijn wachtwoord veranderen?
Kan ik mijn wachtwoord veranderen?
U kunt uw persoonlijke wachtwoord veranderen door op 'Mijn account' te klikken.
Hoe kan ik mijn order geschiedenis bekijken?
Hoe kan ik mijn order geschiedenis bekijken?
U kunt uw order geschiedenis bekijken door op 'Mijn account' te klikken.
Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
Heeft u een vraag waarvan u het antwoord niet direct kunt vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice via de contact pagina. Wij zullen u zo snel mogelijk helpen.